Piwo Specjal, najbardziej popularna marka regionalna na północy Polski, po raz siódmy jest sponsorem jednego z najważniejszych wydarzeń w regionie: rekonstrukcji bitwy pod Grunwaldem. Czytaj więcej »
Piwo Specjal, najbardziej popularna marka regionalna na północy Polski, po raz siódmy jest sponsorem jednego z najważniejszych wydarzeń w regionie: rekonstrukcji bitwy pod Grunwaldem. Czytaj więcej »
Hochland Polska już od kilkunastu lat jest partnerem Programu „Moje Dziecko Idzie do Szkoły”. We wrześniu startuje kolejna edycja Programu, który skierowany jest do dzieci w wieku wczesnoszkolnym, ich rodziców i opiekunów. Czytaj więcej »
Już drugi sezon letni w Wiciach k/Darłówka i Boszkowie w woj. wielkopolskim działają sklepy Chaty Polskiej. Czytaj więcej »
in-Store Media, międzynarodowa agencja zajmująca się shopper marketingiem, wprowadziła w Polsce nowe nośniki reklamowe. Arch Media oraz Floor Media XXL dostępne są w wyselekcjonowanych hipermarketach sieci Carrefour. Czytaj więcej »
W ciągu dwóch lat sprzedaż cydru w Polsce wzrosła blisko pięciokrotnie. Butelkowany cydr można już kupić w niemal każdym supermarkecie. Coraz więcej lokali gastronomicznych decyduje się także na sprzedaż tego trunku z kija. Zwłaszcza latem cydr przez konsumentów jest wybierany częściej niż inne, bardziej kaloryczne napoje orzeźwiające, jak prosecco czy piwo. Czytaj więcej »
Dachser, działający globalnie operator logistyczny, wprowadza interesujące dla polskich eksporterów nowe rozwiązania premium dla segmentów business to consumer i business to business: targo on-site, targo on-site plus i targo on-site premium, różnicujące obsługę w ostatnim etapie łańcucha dostaw. Czytaj więcej »
Jan Niezbędny sponsoruje kolejną edycję „Czystych Tatr” – największego w Polsce przedsięwzięcia oczyszczania tatrzańskich szlaków, mającego również na celu podnoszenie świadomości ekologicznej turystów. Marka bierze udział w akcji już po raz czwarty, czyli od samego początku jej istnienia. Czytaj więcej »
Cały cykl produkcji środków ochrony roślin – od wprowadzenie na rynek, rejestracji, aż po ich stosowanie – podlega rygorystycznym regulacjom prawnym. Wszystko po to, by zagwarantować, że produkowana żywność jest bezpieczna. Jednym z przykładów bezpośredniego wpływu regulacji na produkcję rolną jest wprowadzony przez Komisję Europejską dwa lata temu zakaz zaprawiania nasion... Czytaj więcej »
Żubrówka – czołowa marka wódki na rynku polskim oraz eksportowym – została po raz drugi z rzędu wyróżniona przez znany magazyn branżowy „The Spirits Business”. Otrzymała tytuł „Vodka Brand Champion” dla najszybciej rozwijającej się marki wódki na całym świecie! Czytaj więcej »
Sieć sklepów Biedronka, projektanci Paprocki&Brzozowski oraz Fundacja DKMS Polska po raz kolejny połączyli siły, aby promować dawstwo szpiku kostnego. Szerzeniu idei służą zaprojektowane specjalnie na tę okazję koce i poduszki, które od 20 lipca br. dostępne będą wyłącznie w sklepach Biedronka. Czytaj więcej »
Przedsiębiorcy prowadzący działalność handlową muszą stawiać czoła coraz większej konkurencji w segmencie małych sklepów. Jednak ich sytuacja może ulec poprawie. Zachowania Polaków ulegają zmianom, coraz częściej chcemy robić codzienne zakupy w pobliżu domu. Odpowiedzią na oczekiwania klientów i kłopoty właścicieli małych sklepów osiedlowych jest oferta franczyzowa. Czytaj więcej »
„Meal Deal - Zestaw swój Zestaw” – pod takim hasłem trwa nowa akcja sprzedażowa, skierowana do Klientów sklepów Żabka. W ramach oferty Klienci mają możliwość budowania spośród wybranego asortymentu własnych zestawów zakupowych, w dwóch wariantach cenowych 6 i 8 złotych. Czytaj więcej »
Lech Browary Wielkopolski w dniach 23-27 czerwca zaprasza na Dni Piwa Smakowego, gdzie przez 5 dni zwiedzający Centrum Wycieczkowe poznają tajniki warzenia piw smakowych, które różni się od standardowego procesu, a także dowiedzą się więcej na temat poszczególnych rodzajów tego piwa. Piwni eksperci objaśnią między innymi czym różni się Shandy od Radlera oraz co kryje się pod... Czytaj więcej »
W Polskę wyruszył po raz pierwszy Trzeźwobus, który odwiedzi kluczowe polskie koncerty i festiwale, takie jak: Jarocin, Przystanek Woodstock czy OFF Festival. Bezpłatny pomiar alkoholu, aplikacja Sprawdź Promile czy test alkogogli to tylko niektóre z atrakcji tego jedynego w swoim rodzaju busa. Czytaj więcej »
W sobotę, 27 czerwca od 11.30 do 18.00 plac Dworca Śródmieście w Warszawie zamieni się w plan filmowy! Wszystko to z okazji wielkiego otwarcia trzeciej edycji Wyzwania Smaku Pepsi w Polsce! Czytaj więcej »
W czerwcu pozwolenie na użytkowanie otrzymał nowy budynek na terenie SEGRO Business Park Warsaw, Ożarów. Obiekt o powierzchni ok. 9 300 m2 w momencie rozpoczęcia budowy w listopadzie ubiegłego roku w aż 90% nie był zabezpieczony wcześniejszymi umowami najmu. Obecnie do kompleksu wprowadzają się już pierwsi najemcy. Czytaj więcej »
18 czerwca 2015 r. odbyły się Torowe Zawody Kolarskie „Wielka Nagroda Kalisza”. Nie zabrakło sportowych atrakcji dla widzów, również tych najmłodszych. Hellena była sponsorem tego emocjonującego wydarzenia. Czytaj więcej »
Chata Polska w ramach programu „Wspieramy lokalne inicjatywy” sponsoruje zawodników MKS Korona Kożuchów i współorganizuje Turniej Piłki Nożnej. Czytaj więcej »
Nowy projekt P&G we współpracy z Fundacją Polsat zapewni mamom domowe warunki podczas pobytu ich dzieci w szpitalu Czytaj więcej »
Posprzątajcie z nami polskie plaże! 20 czerwca ściągnęliśmy buty i bosą stopą wyruszyliśmy w Polskę sprzątać plaże z Barefoot Projekt Czysta Plaża. Zaczęliśmy od Warszawy. Następny będzie Poznań, a potem plaże nadbałtyckie. Na każdego, kto do nas dołączy, czeka świetna zabawa w promieniach słońca oraz możliwość przyłożenia stopy do pozytywnego działania. Daj... Czytaj więcej »
W ramach obchodów 20-lecia działalności, sieć sklepów Biedronka zabierze klientów w sentymentalną podróż do lat 90-tych. Już 25 czerwca na sklepowych półkach pojawią się pierwsze artykuły z oferty 20 produktów Vintage, nawiązujące do asortymentu sprzed lat. Będą to chipsy i chrupki Chio, napój Pepsi Cola oraz piwo Okocim – wszystkie w opakowaniach z przeszłości. Czytaj więcej »
Z okazji Dnia Dziecka w maju i czerwcu 2015 roku, firma Iglotex SA wspierała wiele festynów, spotkań i innych imprez dla najmłodszych. Czytaj więcej »
Tyski producent serków topionych ma już dwanaście tysięcy fanów na Facebooku. Czytaj więcej »
Przed sezonem letnim rośnie zainteresowanie firm rekrutacją pracowników. McDonald’s Polska aktywnie zachęca młodocianych do podjęcia pracy w czasie tegorocznych wakacji. Sieć restauracji, która tylko w tym roku stworzy tysiąc nowych miejsc pracy, po raz kolejny prowadzi nabór do pracy w sezonie letnim. Za zgodą Państwowej Inspekcji Pracy oferuje młodzieży pracę w swoich... Czytaj więcej »
W dniu 18 czerwca w zabytkowym Forcie Legionów w Warszawie firma CHEP Polska obchodziła jubileusz 15-lecia działalności w Polsce. Czytaj więcej »
12 czerwca odbyło się kolejne, dziewiąte spotkanie Akademii Smaku Bosch, których partnerem jest firma Kupiec. Warsztaty kulinarne pt. „Orientuj się na curry” miały miejsce w warszawskim Centrum Domowych Inspiracji. Zgromadzeni goście poznali sposoby na to, jak przyrządzać curry i dodawać orientalne przyprawy do codziennych potraw. Czytaj więcej »
W hotelu Andersia w Poznaniu odbyła się konferencja biznesowa Chaty Polskiej Czytaj więcej »
W minioną sobotę, padła wielka wygrana w punkcie sprzedaży LOTTO, w jednym z supermarketów należących do sieci Mila, zlokalizowanym przy ulicy 4-go Stycznia 47, w miejscowości Barcin. Jeden z graczy okazał się szczęśliwcem, a zwycięski kupon wart był aż 28 085 312,20 złotych! Czytaj więcej »
Największa w Polsce sieć franczyzowych lodziarni – Lody Bonano – została przyjęta w poczet członków prestiżowego grona firm zrzeszających przedsiębiorstwa oferujące koncepty franczyzowe. Tym samym Lody Bonano stały się 35 firmą tworzącą Polską Organizację Franczyzodawców i dołączyła do tak renomowanych marek jak: Eurocash, Makro, Goodyear Dunlop, Irena Eris, McDonald's,... Czytaj więcej »
Co można zrobić w 30 minut w kuchni? Czy pół godziny to wystarczająco dużo czasu na przygotowanie pysznej potrawy z grilla? O tym, jak efektywnie wykorzystać ten czas, przekonali się ostatnio dziennikarze i blogerzy kulinarni, którzy 17 czerwca uczestniczyli w warsztatach kulinarnych zorganizowanych w ramach kampanii „Gwarancja Jakości QAFP”. W warszawskiej restauracji Villa... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Poznaliśmy skład Poland National Culinary Team Junior...
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie...
Sieć nie zwalnia tempa...
Ciekawość w roli głównej!...
Sieć ALDI wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych...
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Kolejna nowość w ofercie Sofio – ciastka francuskie z...
Przed nami dwa miesiące pełne atrakcji...
Z prostym przekazem i butelką wody w ręku – kampania...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...